Finišas

Sveikinu pasiekus finišą!!

Finish-Line

Jūs atlikote svarbų ir rimtą darbą su savo vidine realybę ir susipažinote su savo žemėlapiu, kuriame nuo šiol bus pažymėtas naujas atspirties taškas. Ir aišku nereikia net priminti, kad pasiekę šį finišą, Jūs jau stovite ties naujo starto linija. Kokia ji bus? Ką ji Jums atneš? Priklauso tik nuo Jūsų paties.
Nauji horizontai jau atsivėrė prieš Jūsų akis ir naujas galimybes jau įvardijote ir įvertinote, belieka veikti, aktyviai, tikslingai ir atkakliai, nes atliktas darbas vertas būti realizuotas.

Tikiu, kad Jūs jau pasikeitėte pats, pakeisdamas vidines nuostatas, įsitikinimus, vertybes ir atradęs, susigrąžinęs sau savo vidinę jėgą, tačiau Jūsų asmeninė aplinka galbūt dar nėra pasiruošu priimti tokio naujo Jūsų.
TAI LABAI SVARBU! Būkite atidus ir pasistenkite susilaikyti nuo ketinimo kardinaliai keisti savo gyvenimą ir daryti kategoriškus spendimus tiek savo aplinkoje, tiek su aplinkiniais. Čia kalba eina apie išties kardinalias permainas pvz.: išeiti iš darbo, išsiskirti, išvažiuoti į kitą šalį.
Duokite sau bent 3 savaites laiko vidiniams pokyčiams integruotis ekologiškai ir harmoningai į Jūsų gyvenimą.

Taip pat pasakysiu kelis žodžius apie vidinį pasipriešinimą, kurį patiria kiekvienas Maratono ar individualių konsultacijų dalyvis. Tai visiškai normalu ir suvokiama. Kad ir kaip būtų keistą, net žinodami, kad pasiekus trokštamą tikslą, į gyvenimą ateis ilgai lauktos ir pačių mūsų norimos permainos, mes vis tiek sobotuojame jas.
Pradedam nuvertinti savo gebėjimus ir pastangas, įsijungia vidinis kritikas ir būtinai atsiranda „vertesnių“ ir „įdomensių“, o gal net „svarbesnių“ „neatidėliotinų“ reikalų, visą tai yra VIDINIS PASIPRIEŠINIMAS. Mes išmokstame gyventi su problemomis nespęsdami jų, mes adaptuojamės prie aplinkos ir nebesitikime daugiau, geriau, verčiau… Netgi tiek, kurie liko taip ir neįveikę Maratono trasos, neįveikė jos todėl, kad juos įveikė jų vidinis pasipriešinimas.
Deja, bet Maratono projekto formatas Jus supažindino tik su vienu iš pasipriešinimo būdu – tai dalių konfliktas, tačiau jų yra dar plius šešios rūšys:

– Antrinė nauda iš egzistuojančios problemos
(jeigu aš rasiu darbą, teks eiti į jį, negalėsiu žiūrėti TV ištisą dieną)
– Kitų svarbių asmenų įtaiga
(mama sakė, kad nemoku gražiai piešti)
– Psichotraumos patirtis
(kartą bandžiau, visiškas pravalas)
– Dalių konfliktas
(iš vienos pusės tai aš labai noriu pabandyti, bet kažkas viduje sako, kad nepavyks)
– „Budinčios frazės“ – kitaip ribojantys kalbos elementai
(„Aš pavargau“, „ man atsibodo“, „viskas užkniso“
– Identifikacija su etalonu
(su kuo sutapsi, tuo ir pats tapsi, Marilyn Monroe buvo blondinė, tad ir aš nusidažysiu plaukus, kad būčiau panaši į ją)
– Savęs baudimas
(aš nelaiminga, nes to nusipelniau, tik per kančias į žvaigždes)

Nenuvertinkite ir neignoruokite savo pasipriešinimo. Verta tiesiog tai pripažinti ir atskirai su tuo padirbėti. Viskas yra Jūsų valioje ir tik nuo Jūsų apsiprendimo ir dabo su savimi priklauso kiek sėkmingas ir efektyvus Jūs būsite savo kasdieniame gyvenime.
Dvi savaitės po Maratono dar galite duoti atgalinį ryšį savo konsultantui apie tai:
1. Kas realiai padaryta ir kokių rezutatų pasiekta iš Išsukimų į apačią plano? Jeigu nepadarėte nieko iš šio plano sąrašo, reikšia, Jūsų pasipriešinimas ima viršų prieš Jus.

2. Kaip sekasi siekti užsbėžto tikslo? Ar viskas sekasi? Ar pastovus pasirengimas permainoms? Ar 101 teiginį ir Rezultato įdiegimą į žmogaus neurologiją sakinius skaitote ir palaikote reikiamą tonusą savyje? Kaip aplinka ir aplinkiniai reaguoja į Jus?

3. Ką ir kuo dar norite pasidalinti? Parašykite pastabas, užduokite klausimus?

O dabar dar kartą sveikinu finišavus, pasidžiaukite ir pasimėgaukite akimirką.
Jūs nusipelnėte palepinti save.

Esate Šaunuolis!! Šaunuolė!!
No-Finish-Line-An-Interview-With-Alan-Stuart-Of-One-Long-House-4