Startas. Pirmasis bėgimo etapas.

Sveiki, Maratono dalyviai,

Pirmiausia reikės įvertinti dabartinę savo situaciją. Tai padės geriau suvokti, kur šiuo metu esate, o taip pat, kur norėtumėte būti. Nepamirškite, kad tai darote sau, todėl nesistenkite nei padidinti balų, nei jų nuvertinti. Pats geriausias dalykas yra žinoti realią situaciją, tada geriausiai galėsite pamatyti ir savo judėjimą į priekį.

1. Užduotis. Dabartinės situacijos įvertinimas pagal „Gerovės žvaigždę“.
Dabartinę savo situaciją įvertinkite nuo 0 iki 10 balų šiose srityse:
Gerovės žvaigždė
1.Sveikata – ?
Fizinė (kai fizinis kūnas sveikas tiek, jog nete negalvojate apie jį) -?
Psichologinė (kai gyvenime nesusiduriae su didelėmis problemomis) -?
Dvasinė (jausmas, kada žinai dėl ko ir kam gyveni) -?
2.Tarpusavio santykiai – ?
3.Meile, seksas -?
Meile -?
Seksas-?
4.Darbas -?
5.Pinigai -?

Patikėkite tuo balu, kuris į galvą atėjo per pirmąsias 8 sek. (2–3 įkvėpimai/iškvėpimai). Visa kita, greičiausiai, jau bus išgalvota ir nebeatitiks tikrovės. Tuose punktuose, kurie susideda iš kelių dalių, kiekvieną dalį įvertinkit atskirai, o paskui sudėkite bendrą balą, kuris nebūtinai turi būti atskirų dalių sumos vidurkis, gali nežymiai svyruoti. Tačiau, tai verta pajausti individualiai.

Kita šios etapo užduotis – įsivertinti bendrą savo gerovės lygį, pritaikant schemą.
Gerovės lygių skalė

Bendras gerovės lygis -?

Vienu dviem sakiniais įvardinkite išvadas, kurias padarėte po užduoties ir taip pat numatykite sritį, kurioje manote, kad tęsite darbą Maratono metu (kituose etapuose galima bus pakoreguoti savo apisiprendimą, tačiau čia ir dabar įvardinti pasirinkimą irgi labai svarbu).

Jei namuose kiltų gaisras ir įsijungtų signalizacija, efektyvu būtų pirma užgesinti ugnį, vėliau – išsivalyti ir susiremontuoti butą, o ne išjungti garsinę signalizaciją ir mėgautis tyla ir ramybe.
Svarbu ne tai, kuo buvote, o tai, kuo ruošiatės tapti. Tapti norime princais, kuriems į rankas plaukia viskas, ko tik jie užsigeidžia, kuriems įdomu gyventi ir kurie tiesiog mėgaujasi gyvenimu. Pirmas žingsnis kaip tik ir yra savo bendro tikslo numatymas ir tolesnis jo siekimas. Būtent tam ir skirtos Maratono psichotechnikos. Tai mes ir ruošiamės daryti. Sėkmės Jums ir – galim pradėti!